{{ vm.imageAlt }}

Niet tevreden?

Wij doen er alles aan om jouw reis optimaal te laten verlopen. Maar soms lopen de zaken helaas anders dan verwacht. Ook dan zijn we er voor je.

Is er tijdens je vakantie iets niet naar wens?

Volg dan altijd onderstaand stappenplan.

Stap 1: meld je ontevredenheid bij de receptie en reisleiding

Maak altijd direct een melding bij de receptie van jouw accommodatie en aan de vertegenwoordiging van de reisorganisatie ter plaatse. Volgens de ANVR Consumentenvoorwaarden ben je namelijk verplicht de reisorganisatie in de gelegenheid te stellen om jouw klacht ter plaatse op te lossen of te verhelpen.
Is er geen vertegenwoordiger op je vakantiebestemming? Of wordt de klacht niet naar behoren opgelost? Bel dan direct vanaf je vakantiebestemming het noodnummer van de reisorganisatie. Mocht je daarnaast onze hulp of bemiddeling op prijs stellen, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.

Stap 2 : laat een klachtenrapport opstellen

Het kan helaas voorkomen dat de accommodatie of de reisleiding niet direct in staat is een passende oplossing te bieden. Het is noodzakelijk dat je in deze situatie een klachtenrapport laat opstellen. Klachten die ter plaatse niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, worden in Nederland in de meeste gevallen niet meer in behandeling genomen door de reisorganisatie. Ook worden hiervoor geen vergoedingen toegekend.

Stap 3: maak een afspraak met jouw reisadviseur

Je kunt tot uiterlijk één maand na thuiskomst met jouw klachtenrapport een klacht indienen bij de reisorganisatie. Jouw presoonlijke reisadviseur ondersteunt je hier graag bij. Ben je niet in de gelegenheid langs te komen? Stuur je klacht dan binnen één maand na thuiskomst per e-mail of per post naar je reisadviseur.

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening?

Wij doen ons uiterste best om jouw vakantiewens zo goed mogelijk in te vullen. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over deze service- en dienstverlening. Wij verzoeken je dan vriendelijk contact met ons op te nemen. Wij stellen het zeer op prijs als je ons in de gelegenheid stelt om jouw onvrede weg te nemen of waar mogelijk te verhelpen!



Ben je op zoek naar een andere vraag? Bekijk onze overzichtspagina: Service & Vragen