Wij staan voor je klaar!

De wereldwijde impact van het coronavirus raakt onze sector en onze organisatie in het diepst van ons hart. Maar misschien nog wel pijnlijker: dit virus heeft ook grote gevolgen voor jouw reis.

Wij als reisorganisatie, oftewel bemiddelaar, volgen alle richtlijnen die al onze reispartners, zoals TUI of Corendon opstellen. Deze richtlijnen wijzigen echter wel dagelijks. Wij doen er alles aan om deze zo snel mogelijk door te voeren en jou
hiervan op de hoogte te stellen.

In deze tijd is het belangrijk dat we er voor elkaar zijn! Daarom zetten we alles op alles om reizen om te boeken, te annuleren of aan te passen waar mogelijk. Door het hele land werken al onze medewerkers met man en macht om jou zo goed mogelijk
van dienst te zijn.

Wij blijven bereikbaar

Heb je vragen of wil je meer zekerheid? Wij zijn er voor je. Jouw Persoonlijke Reisadviseur zit voor je klaar.

Bekijk de voorwaarden van TUI

Onze winkels zijn bereikbaar!

Ondanks onze nieuwe 1.5 meter samenleving zijn onze reisbureaus weer open zonder afspraak. Wil je liever op een andere manier met ons in contact komen? Dan zijn wij natuurlijk ook bereikbaar via telefoon en e-mail.

Bekijk contactgegevens reisbureau

Neem contact met ons op

Wij zitten voor je klaar

Openingstijden
ma t/m za: 8.00u – 23.00u
zo: 10.00u – 23.00u

Neem contact op met jouw reisbureau of ons callcenter via:

Contactgegevens
Telefoon: 088 555 4900
Chat met ons op Facebook
E-mail: info@vx.nl

Bekijk de voorwaarden van De Jong Intra

Veelgestelde vragen coronavirus

Dat deze situatie vragen oproept begrijpen wij helemaal. Veelvoorkomende vragen zijn:

  • Wat is het huidige reisadvies?
  • Ik heb geboekt, maar wil niet meer op reis. Wat nu?
  • Dekt mijn annuleringsverzekering de kosten voor annuleren of omboeken?
  • Ik wil een reis boeken, maar waar moet ik nu heen?

Laat je informeren!

Informatie over jouw geboekte reis

Heb je een reis geboekt? Wij geven je graag meer duidelijkheid hierover en nemen – op volgorde van vertrek – proactief contact met je op.

Net zoals jij, hebben wij een situatie zoals deze ook nog nooit eerder meegemaakt. Wij zijn ons er dan ook van van bewust dat de situatie gepaard gaat met zeer snelle veranderingen. We hopen daarom op jouw begrip tegenover al onze toppers in het
reisbureau en kanjers op ons Klant Contact Center.

Een virtuele elleboog van ons!
Namens VakantieXperts